عضویت    ورود
ورود به سایت
» » اولین نشست مشترک حراست استانداری و مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه دولت درسال 98


اولین نشست مشترک حراست استانداری و مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه دولت درسال 98

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
در ابتدای جلسه آقای میرزایی سرپرست اداره کل حراست با تبریک سال جدید و آرزوی توفیق برای همه خدمتگزاران مواردی را در حوزه حفاظت فناوی اطلاعات بیان نمودند.سرپرست اداره کل حراست افزود؛ حوزه حفاظت فناوری اطلاعات از مواردی است که برای مامهم بوده و هست و   دغدغه هایی داریم که باید بطور مستمر پیگیری شود. ما آمادگی داریم در هر لحظه ای موارد این حوزه را بررسی و در صورت نیاز مساعدت نماییم. امروزه تمامی فعالیتهای اداری بر بستر فضای مجازی و رایانه هاست و از اینرو باید در زمینه پیشگیری ملاحظات حراستی مدنظر قرارگیرد.
   ایشان بررسی اقدامات انجام شده در زمینه حفاظت از اطلاعات سازمانی ،هماهنگی و اعلام تغییرات و یا توسعه در شبکه  ،  خرید قطعات ، نظارت بر اقدامات پشتیبانان شرکت ، استعلام شرکتهای پیمانکار ، جداسازی اینترنت از اینترانت ،پلمپ pc ها، تدوین برنامه اجرایی سال 98،جذب نیروهای شرکت پشتیبان و بازرسی های موردی و سرزده را از اهم موارد و مطالبات حراست برشمرده و در پایان خواستار تعامل و همفکری دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت با حراست شدند.
   در ادامه سرکارخانم کاویانی مدیرفناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری ضمن تبریک انتصاب آقای میرزایی به عنوان مدیرحراست و تبریک سال جدید مواردی را در خصوص اهمیت و جایگاه حوزه فناوری اطلاعات و تلاشها و اقدامات انجام شده در این زمینه بیان نمودند.
   مدیرفناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری افزود؛ همواره تلاش کردیم تا از بهترین روشها ، ابزار و قطعات در پیشبرد برنامه های سازمانی استفاده کنیم و برنامه هایی نیز در سال 98 داریم.
ایشان جداسازی اینترنت از اینترانت ، ایمن سازی و استاندارد سازی اتاق سرور استانداری، نظارت براقدامات شرکت های پشتیبان،بازدیدهای دوره ای از مراکز تابعه ، مانیتورینگ شبکه ، خرید قطعات مورد نیاز جهت ارتقای سیستم ها و بروز رسانی نسخه های مورد استفاده را از اهم اقدامات دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری برشمردند

اولین نشست مشترک حراست استانداری و مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه دولت درسال 98

 

اولین نشست مشترک حراست استانداری و مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه دولت درسال 98

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
کلمات کلیدی :
  • نویسنده : کارشناس
  • بازدید : 659
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 224

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 27
بازدید ماه:529
بازدید سال:3575
بازدید کل:407432