جلسه بررسی واگذاری خدمات شرکت توزیع نیروی برق به دفاتر پیشخوان خدمات دولت روز دوشنبه مورخ 96/08/08 با ریاست سرکار خانم کاویانی تشکیل گردید .
جلسه بررسی واگذاری خدمات شرکت توزیع نیروی برق به دفاتر پیشخوان خدمات دولت روز دوشنبه مورخ 96/08/08 با ریاست سرکار خانم کاویانی تشکیل گردید .
سامانه استعلام منابع طبیعی وآبخیزداری استان گلستان ( سامط) در تاریخ 23 شهریور 1396 راه اندازی گردید .ارایه بخشی از خدمات این اداره کل به مردم ودستگاههای اجرایی استان با افتتاح طرح توسعه خدمات دولت الکترونیک از طریق 40دفتر پیشخوان درشهرستان های استان به طور رسمی آغاز شد.
در راستای نظارت بهتر بر عملکرد دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان ،کمیته بازرسی دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان متشکل از نمایندگان استانداری، فرمانداری ها، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و انجمن صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان طرح بازرسی از دفاتر پیشخوان دولت را آغاز نمود.
جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت درتاریخ 95/10/13 به ریاست جناب آقای ربیعی ،معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع درسالن جلسات ساختمان شماره 2 استانداری برگزارگردید.
نقشه راه توسعه دولت الکترونیکی مشتمل بر:ضوابط فنی اجرایی توسعه دولت الکترونیکی(مصوبه شورای عالی فناوری اطلاعات) وآئین نامه توسعه خدمات الکترونیکی دستگاههای اجرایی(مصوبه شورای عالی اداری)
فرایندهای پروانه دفاتر پیشخوان ازجمله :صدور، تبدیل، تمدید،تغییرنام وتغییرنشانی درکارگروه این دفاتر بدین شرح اعلام می گردد:
بر اساس آيين نامه ايجاد و بهره برداري از دفاتر پيشخوان خدمات دولت و بخش عمومي غير دولتي، پذيرش درخواست جديدجهت صدور پروانه دفتر پیشخوان ، پس از بررسي ظرفيت توسعه دفاتر توسط كارگروه استاني دفاتر پيشخوان خدمات دولت و صرفاً از طريق فراخوان انجام خواهد شد. لازم به ذكر است در هر استان، رياست كارگروه بر عهده معاون توسعه مديريت و منابع انسانی استاندار بوده و مديركل دفتر فناوري اطلاعات ، ارتباطات وامنیت استانداري دبير كارگروه می باشد.
متقاضیان محترم شرکت کننده در آزمون فراخوان اعطای پروانه دفاتر پیشخوان . می توانند از طریق لینک ذیل ویا از طریق مراجعه به سایت http://golestanp.ir نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.
دریافت کارنامه متقاضیان شرکت کننده درآزمون فراخوان اعطای پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت
دریافت فایل محدوده مورد تقاضا جهت تاسیس دفتر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ؛ زمان برگزاری آزمون متقاضیان شرکت کننده در فراخوان اعطای پروانه دفاتر پیشخوان روز جمعه یکم اسفند 93 اعلام شده است.
شایان ذکر است تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه و اطلاعات بیشتر متعاقباً از طریق همین سایت اعلام می گردد.
منابع آزمون در فراخوان عمومی اعطای پروانه دفاتر پیشخوان استان به شرح ذیل اعلام می گردد:
معارف اسلامی (معلومات عمومی)
هوش و استعداد تحصیلی
فناوری اطلاعات و مهارت(معلومات عمومی) ICDL
دریافت فایل آئین نامه دفاتر پیشخوان
دریافت فایل قوانین تامین اجتماعی
دریافت فایل قوانین کار
دریافت فایل قوانین مالیات بردرآمدمشاغل
دریافت فایل مدیریت کسب وکاروبهره وری
لزوم انجام دقیق و بدون نقص امور پشتیبان شبکهای و |
تجهیز استانداری و کلیه فرمانداری های استان به بستر ارتباطی |
هفتمین جلسه كميته فناوري اطلاعات ستاد انتخابات استان سال |
اولین جلسه آموزشی انتخابات نیمه مکانیزه خرداد ماه سال 1400 |
اولین جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان سال |
راه اندازی سامانه احراز هویت و استعلام وضعیت ابتلا به |
جلسه سازمان نظام صنفی یارانه ای استان با استاندار معزز |
دومین جلسه بررسي شاخص سامانه تداركات الكترونيكي دولت در |
سی و ششمین جلسه كميته فناوري اطلاعات ستاد انتخابات استان |
سی و چهارمین جلسه كميته فناوري اطلاعات ستاد انتخابات استان |