عضویت    ورود
ورود به سایت
» » آگهی تلویزیونی جدید مایکروسافت: همه ویندوزها یکی می‌شوند


آگهی تلویزیونی جدید مایکروسافت: همه ویندوزها یکی می‌شوند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

آگهی تلویزیونی جدید مایکروسافت: همه ویندوزها یکی می‌شوند

فروشگاه اینترنتی Windows Store این روزها به موضوع داغ در همه رسانه‌ها تبدیل شده است و مایکروسافت تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار ابزار کاربردی در آن ارائه کرده است.
به گزارش ایتنا از رایورز، با وجود عرضه این نرم‌افزارها و ابزارهای کاربردی مایکروسافت به واسطه اتخاذ روش‌های ویژه در جریان تایید ابزارهای جدید همچنان مورد انتقاد قرار می‌گیرد و گفته می‌شود که تنها ابزارهای مدرن برای سیستم‌های عامل ویندوز و ویندوز فون روی این فروشگاه عرضه می‌شوند.

اما این شرکت بزرگ نرم‌افزاری به‌تازگی یک آگهی تلویزیونی پخش کرده است که در آن گفته می‌شود Windows Store هر ابزاری که مدنظر داشته باشید را برای شما تهیه می‌کند.

در این آگهی تبلیغاتی گفته می‌شود که فروشگاه اینترنتی Windows Store به‌زودی بخش‌های دیگر برای ارائه ابزارها و نرم‌افزارها را شامل می‌شود که از جمله آنها می‌توان به بازی، سبک زندگی، سرگرمی و ابزارهای اجتماعی اشاره کرد.

آگهی تلویزیونی جدید مایکروسافت: همه ویندوزها یکی می‌شوند

 این اتفاق امکان اجرای همزمان چند ابزار را برای ویندوز فراهم می‌کند و در این آگهی نشان داده شده است که ویندوز به صورت همزمان می‌تواند ۴ ابزار را در کنار یکدیگر اجرا کند.

در بخش دیگر نشان داده شده است که هیچ تفاوتی بین فروشگاه اینترنتی مخصوص ویندوز و ویندوز فون وجود ندارد و کاربران هر یک از این پلتفورم‌ها به راحتی می‌توانند آن را مورد استفاده قرار دهند.

این آگهی بخشی از تلاش شرکت مایکروسافت برای یکی کردن سیستم‌های عامل ویندوز و ویندوز فون را نشان می‌دهد و بر اساس آن گفته شده است که Windows Store برای همه پلتفورم‌های مایکروسافت یکی خواهد شد.

شرکت مایکروسافت قصد دارد با یکپارچه‌سازی سیستم‌عامل ویندوز، نسخه بعدی آن را برای رایانه‌های رومیزی، گوشی‌های هوشمند، رایانه‌های لوحی و کنسول‌های بازی به صورت یکجا عرضه کند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
کلمات کلیدی :
  • نویسنده : کارشناس
  • بازدید : 1960
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 77

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 1
بازدید ماه:666
بازدید سال:666
بازدید کل:404523