عضویت    ورود
ورود به سایت
» » شروع بکار دوره مجازی ict درمرکز علمی کاربردی مخابرات گلستان


شروع بکار دوره مجازی ict درمرکز علمی کاربردی مخابرات گلستان

شروع بکار دوره مجازی ict درمرکز علمی کاربردی مخابرات گلستان

شروع بکار دوره مجازی ict درمرکز علمی کاربردی مخابرات گلستان:20/08/93

با شروع بکاردوره الکترونیکی کاردانی فنی فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی جلسه کارگروه ictروستایی و پیشخوان دولت استان تشکیل شد .

این دوره که برای اولین بار در کشور در مرکز علمی کاربردی مخابرات استان گلستان دایرشده است دانشجویانی از استانهای چهارمحال بختیاری ، اصفهان ، مازندران ، کرمانشاه ، بوشهر و سیستان بلوچستان از مهرماه به صورت غیر حضوری مشغول تحصیل میباشند .

در این جلسه که مهندس سید مهدی حسینی مدیرعامل مخابرات استان گلستان ، مهندس علی بیگلی مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت استانداری و مهندس صفدری مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ، مدیران کل پست و پست بانک حضور داشتند ، فعالیتها و اقدامات انجام شده در زمینه اخذ مجوز این دوره به عنوان اولین دوره آموزش الکترونیکی حین کار  در دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور تشریح شد .

همچنین مهندس سید مهدی حسینی ضمن تشریح ظرفیتهای شرکت مخابرات استان گلستان در مراکز جامع فناوری اطلاعات روستایی روستاهای قرن آباد و لیوان در ارائه آموزشهای الکترونیکی مشاغل دانش بنیان و آموزش الکترونیکی دوره های ضمن خدمت کارکنان دولت اعلام آمادگی نمودند .

وی حمایت از برگزاری و توسعه این دوره ها در سطوح کارگروهای استانی و ملی را خواستار شد . درادامه این جلسه مهندس علی بیگلی  و مهندس علی صفدری حمایت کارگروه را از اجرای دوره های توسعه آموزش دانش بنیان و رویکردهای مدنظر را اعلام و برآن تاکید کردند.

در پایان جلسه مصوب شد کارگزارانی که در این دوره ثبت نام نمایند وهمچنین دانشجویان ict روستایی دراخذ پروانه پیشخوان دولت در اولویت قرار گیرند .

 عقد تفاهمنامه با پست بانک جهت ارائه تسهیلات بانکی و همکاری در بازنگری و تدوین سرفصل دوره های جدید از دیگر مصوبات این جلسه بود .

http://www.tcgolestan.ir/modules/NewsPrint.aspx?ID=349


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
کلمات کلیدی :
  • نویسنده : کارشناس
  • بازدید : 1123
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 66

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نماز نور چشم مومن است.

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 85
بازدید ماه:165
بازدید سال:3211
بازدید کل:407068