پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان > نسخه قابل چاپ > سامانه مدیریت جلسات
صفحه نخست > اخبار / اخبار ویژه / تازه های it / تابلو اعلانات / گالری تصاویر / خدمات الکترونیک > سامانه مدیریت جلسات

سامانه مدیریت جلسات


13 اسفند 1393. نويسنده: کارشناس

 سامانه مدیریت جلسات

به اطلاع مي‌رساند در راستای تحقق استانداری مجازی در استان گلستان، سامانه مدیریت جلسات راه اندازی شده است.لطفا برای ثبت پیشنهاد درخواست جلسه  از طریق لینک زیر وارد کارتابل خود شوید و فرم  پیشنهاد درخواست جلسه را ورود اطلاعات نمایید.شایان ذکر است استفاده از یک سیستم نرم افزاری که به صورت کاملا کاربردی ، تمامی مراحل یک جلسه ، از هماهنگی قبل از تشکیل تا پیگیری مصوبات جلسه و ارائه گزارشات مربوطه را در بر داشته باشد ، می تواند نقش ارزنده ای در تسهیل مدیریت سیستم جلسات داشته باشد. سیستم الکترونیکی مدیریت جلسات ، با نگاهی کاربردی ، مدیریت جلسات در سازمان ها را آسان می نماید و می تواند به عنوان یک ابزار کمکی در خدمت مدیران جلسه ، شرکت کنندگان و سایر افراد درگیر باشد.

 

دسترسی از شبکه استانداری

دسترسی از بیرون استانداری


بازگشت