عضویت    ورود
ورود به سایت
» » برگزاری جلسه ویدئوکنفرانس کارگروه ملی GNAF


برگزاری جلسه ویدئوکنفرانس کارگروه ملی GNAF

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 رئیس محترم مرکز برنامه ریزی نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات ضمن شرکت در جلسه ویدئو کنفرانس  ، مصوبه جلسه هشتم کارگروه ملی GNAF بر ایجاد وحدت رویه و هماهنگی بیشتر با استانها و برطرف نمودن ابهامات و استفاده از تجربیات استانهای پایلوت تاکید داشتند .

 

این جلسه که با حضور اعضای کمیته استانی GNAF  در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار گردید ،  بعد از تشکیل هشت جلسه استانی که طی یک سال از زمان شکل گیری آن می گذرد به مشخصه اصلی پروژه مذکور در توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی استعلامات بین دستگاهی پرداخت .

 

رئیس محترم مرکز برنامه ریزی نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات فرمودند : در نظر گرفتن بودجه جداگانه برای پروژه GNAF  از محل پروژه های اقتصاد مقاومتی ضروری است و برآورد هزینه ها باید در استان ها مشخص و توسط گارگروه های استانی قابل پیگیری  باشد .

 

همچنین ایشان اظهار داشتند در انجام و تحقق اهداف این کارگروه جلسات زیادی با فرمانداران و شهرداران تشکیل و مراتب به جد پیگیری شده است .

 

جناب آقای مهندس مهری رییس هیئات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست و رییس کارگروه ملی ضمن تشکر از فعالیت های استان ها ، در فاز اول به معرفی اقدامات انجام شده در شهر های تهران ، خراسان رضوی ،  اصفهان ،  قزوین  ، قم و بوشهر که به عنوان پایلوت معرفی شده بودند ، کردند و مشکلات پیش آمده در حوزه نقشه های پارسل بندی شده ، بودجه شهرداری ها ، عدم احتمام و توجیه دستگاه های ذیربط توسط وزارتخانه ها و ... را تشریح و تبیین فرمودند .

همچنین جناب آقای شجاعان رییس مرکز توسعه دولت الکترونیک ، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور از تهیه و ارائه دستورالعمل جامع GNAF  طی دو ماه آینده خبر داد و تاکید فرمودند این پروژه با تامین مناسب زیرساخت ها و نقشه ها به انجام خواهد رسید و استان ها باید در به روز رسانی اطلاعات مربوط به لایه های  نقشه پارسل و ساماندهی نشانی اماکن احتمام داشته باشند . 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
کلمات کلیدی :
  • نویسنده : کارشناس
  • بازدید : 1834
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 142

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

حدیث روز

پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 1
بازدید ماه:636
بازدید سال:636
بازدید کل:404493